FRÅGOR OCH SVAR

E-handel

Precis som i vilken vanlig webbshop som helst. Du klickar på en vara du gillar, lägger den i din kundkorg och repeterar den processen tills du är nöjd. Då går du vidare till kassan, njuter en stund av tanken på alla pengarna du sparat och insatsen du gjort för miljön, väljer önskat fraktsätt och genomför köpet.

Eftersom vi inte säljer några kyl- eller frysvaror via vår E-Handel kan vi skicka din beställning via de vanliga paketdistributörerna.

Det är inga problem om du vill ändra dina kontaktuppgifter efter att du har lagt beställningen. Men det är tyvärr inte möjligt att avbryta din order eller ändra innehållet i en redan bekräftad order. Det har att göra med logistiken – justering av beställningars innehåll skulle helt enkelt sakta ner våra leveranstider för mycket. Därför kan vi inte göra ändringar i innehållet av din beställning efter beställningen har genomförts och bekräftats av dig.

Om du vill ändra dina kontaktuppgifter kan vi göra kostnadsfria ändringar förutsatt att beställningen ännu inte har behandlats på vårt lager. Hör av dig till oss via mail så fort som möjligt så kan vi hjälpa dig.

Om det saknas en vara i din beställning beror det oftast på att varan/varorna tagit slut innan de hann packas i din låda. Eftersom vårt sortiment varierar så mycket händer det ibland att varor blir utsålda riktigt snabbt. Om det händer bör du se att dessa varor är markerade med ”0” på din följesedel och även i din betalningsbekräftelse hos Klarna.

Om beloppet för den saknade produkten inte är återbetalat eller återkallad ber vi om ursäkt för att den saknades i din beställning. Vänligen ta kontakt med vår kundsupport på support@lillalandet.se så hjälper vi dig givetvis vidare.

Du kan ange din rabattkod i kassan, i rabattkodfältet.

Butiker

Vi brukar dela upp det i 3 enkla steg: 

  1. Logga in med Bank ID 
  2. Plocka de varor du behöver

3.Betala vid Utcheckningsstation

Klart!

Smidigt eller hur?

Vi växer! Se gärna under ‘’Våra butiker’’ för att se vår exakta placeringar.

Ingen fara, alla våra butiker har en supporttelefon placerad vid kassan där du enkelt kan ringa in och få direktsupport.

Se till att bli medlem så får du alla förmåner! Ansök smidigt under ‘’Bli Medlem’’ så återkommer vi till dig!

Vi finns här för att hjälpa dig ! Kontakta oss

Huvudmeny

Bli Medlem nu!